Iratrendezés
Iratrendezés
Rend a lelke mindennek, ahogy a mondás tartja, és nincs ez másként az irodában sem – az iratrendezés egy komoly és fontos feladat. Nemcsak a munkahelyen lényeges, hanem otthon is, hiszen felgyűlhetnek a háztartásunkban, a személyes dolgaink között is a hivatalos és kulcsfontosságú papírok.
Amellett, hogy az iratokat, dokumentumokat valamilyen módon tartókba, dossziékba rendszerezzük, az is célszerű, ha megvan ezeknek az állandó helye. Tehát van erre kijelölt szekrényünk is, ahol az összes pótolhatatlan papírt tároljuk. Böngészd át iratrendezés kínálatunkat!
Melyek azok a dokumentumok, amelyeket meg kell őriznünk? Sokféle iratot fel lehet sorolni: a születési anyakönyvi kivonatunk, a bizonyítványaink, adásvételi szerződések, munkahelyi papírok, közüzemi számlák, garanciajegyek, adóbevallások, de még a használati utasítások is felkerülhetnek a listára.
Vannak olyanok, amiket egy bizonyos idő letelte után ki lehet dobni, ezért rendszeres időközönként javasolt egy selejtezéssel egybekötött iratrendezést beiktatni. Nézz körül iroda- és iskolaszer választékunkban, biztosan találsz hasznos és praktikus kellékeket!
Az iratrendezés íratlan szabályai
Remek megoldás színkódokkal jelölni az egyes dokumentumok típusait, ezt otthon és az irodában is megtehetjük. Így első ránézésre tudjuk, hogy mit hol kell keresni. Ehhez az iratrendezés eszközei is segítséget nyújtanak, hiszen áruházunkban is többféle színben találhatod meg ezeket.
Ne felejts el mindent felcímkézni, hogy teljesen egyértelmű legyen a tartalmuk. Amint bekerül egy újabb irat a kezünkbe, célszerű azonnal lefűzni. Ha már egyszer kialakítottunk egy jól működő iratrendezési rendszert, onnantól szinte magától üzemel, csak ne legyünk rendetlenek!
Miért fontos az iratrendezés?
A rendezett munkaterületnek több előnye is van, vegyük sorra ezeket! Mindenekelőtt, ha rend van körülöttünk, az nyugalmat sugároz, ez pedig fokozza a termelékenységet, a munka hatékonyságát is. Ugyan nagyon sok mindent online intézünk, papír igénybevétele nélkül, de még így is rengeteg dokumentum vesz körbe minket. Az átlátható iratrendezés ezért elengedhetetlen otthon és a munkahelyünkön is.
Előfordulhat, hogy valamilyen hivatalos iratot gyorsan kell előkerítenünk. Megfelelő iratrendezés mellett ez könnyedén lehetséges. De ha esetleg nem sürgős, akkor is jobb, ha nem veszi el az időnket a hosszú keresgélés. Ha minden a helyén van, és tudjuk is mindennek a pontos helyét, akkor értékes időt is megspórolhatunk magunknak.
Hogyan rendelj tőlünk termékeket?
Fedezd fel áruházunk széles palettáján a számodra szükséges iratrendezési árucikkeket! Ha tetszik valamelyik, jelöld ki a darabszámot és tedd be a kosaradba! Biztosan több darabra is szükséged lesz mindenből, hiszen már bizonyára sok fontos dokumentumot felhalmoztál te is.
Nézelődj tovább, vagy ha végeztél, haladj tovább a pénztárba! Ez a jobb felső sarokban a piros “Kosár” gomb. Lépj be, ha már vásároltál nálunk és létrehoztál egy fiókot! Regisztráció nélkül is rendelhetsz tőlünk, ebben az esetben add meg adataidat a következő oldalon!
Menj tovább és jelöld be a fizetési módot! Lehetőséged van bankkártyával fizetni az oldalunkon, de banki átutalással is tudsz. Ha a csomag érkezésekor szeretnéd rendezni a számládat, akkor jelöld be az utánvétel módot!
Már csak pár lépés
A csomagot a futárszolgálat szállítja házhoz. Fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót, majd küldd el nekünk megrendelésed! Néhány napon belül megérkeznek a kiválasztott iratrendezési kellékek.